  • Data: 2011-05-01 13:11:41
    Temat: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> szukaj wiadomości tego autora

    > Statystycznie też nie daje się obronić. Gdyby statystycznie ludzie
    > wiedzieli, co jest dla nich dobre to statystycznie nie paliliby papierosów
    > i nie piliby alkoholu.

    No to już rozumiem skąd ten opór.
    Cały w tym sęk, że ja, w odróżnieniu od Ciebie, nie podejmuję się nawet
    oceniania czy palenie (lub nie) jest dla kogoś korzystne czy nie!
    Gdyby ktoś mi zabronił palenia, picia i ciupciania na boku to byłbym
    nieszczęśliwy, pewnie byłbym nieznośny dla otoczenia i umarłbym w
    niespełnieniu.
    A Ty twierdzisz, że to byłoby dla mnie dobre ;-)

    > EOT, bo odeszliśmy od tematu grupy.

    OK