  • Data: 2009-01-03 20:49:00
    Temat: Re: Wlasciwe ocieplenie poddasza, wiem ze nudne.
    Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > druga warstwa krokwi, gdzie/do czego mocowac folie paroszczelna??
    > Konstrukcja UD ma byc juz po nizej foli, czy przykryta folia??

    Ja folie paroszczelna dawałem tylko w pomieszczeniach mokrych(może to i błąd
    ale sugerowałem sie zaleceniami producentów wełny)- a mocowałem ją taśmą
    dwustronną do profili.
    Druga warstw wełny trzyma się na wcisk miedzy profilami.
    Na stronach chyba Knaufa jest filmik jak to robić.
    Zastanawiałem się też nad opcją aby po zamocowaniu stelaża zdjąć profile i
    druga warstwę welny nijako nabić na uchwyty grzybkowe i dopiero docisnąć to
    zakładajac profile na uchwyty.

    A dzisiaj miałem darmowy audyt termowizyjny. Dach cały przyprószony
    śniegiem(temp ok 0stC) więc ja szybko ogrzewanie na maxa i obserwowałem. Na
    szczęście nie zauważyłem miejsc gdzie śnieg topnieje więc chyba ocieplenie
    mam zrobione dobrze. Wełny mam 15+10. 15 to Unimata Isovera a 10 toRockmin
    Rockwoola

    Krzysiek