  • Data: 2009-01-03 21:38:18
    Temat: Re: Wlasciwe ocieplenie poddasza, wiem ze nudne.
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    news:gjoh94$f6m$1@news.interia.pl...
    > Witam!!

    Teraz widzę jak to powinno być od początku. Posłuchaj mnie, a nie
    zbłądzisz:-)

    1. Weź gwoździe i drut wiązałkowy, jak cię stać to ocynkowany i 3-4cm od
    deskowania przybij ten drut zygzakiem między krokwie. Zrobisz barierę żeby
    nie zasłonić szczeliny. Przybijaj te gwozdki co 15-20cm robiąc tak, że
    wbijasz jeden do połowy, owijasz drutem i dobijasz naciągając drut. I
    następny po przeciwnej stronie.. Nie słuchaj tych co chcą ci wmuwić sznurek.
    Ja mam sznurek i on sie poddaje.

    2. Jak już obijesz tym drutem to zamontuj elementy nośne - uchwyty/uszy do
    stelaży na taką odległość jak ma daleko być to ocieplenie

    3. Weź wełnę 12cm - koniecznie 12cm ! Wsadź między krokwie zgodnie ze sztuką
    czyli wycinasz szersze od 2cm i od dołu już obsznurkuj takerem

    4. Na to weź membranę WIATROIZOLACYJNĄ jakąś najtańszą. Potnij na pionowe
    pasy na szerokość jednej do 3 krokwii jak ci wygodnie i takerem ją przybij

    Będą ci wystawały tylko uszy do stelaża poprzecznego i pionowego.

    To niech będzie twoim pierwszym etapem. Jeśli źle zrobisz z tą
    wiatroizolacją lub nie dasz drutu na spód to będzie ci podwiewało pod
    płytami KG i jak nie dasz drutu to jest szansa, że zatkasz szczelinę
    powietrzną.