    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawca nie chce wibrowac betonu w lawach
    Date: Thu, 02 Jun 2011 14:51:20 +0200

    Dnia 02-06-2011 o 14:37:10 Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > Stropy, podciągi, wieńce, schody, słupy, słupki ogrodzeniowe...
    > Murarz, który murował mi dom, murował również dom moich rodziców. Jest
    > murarzem od 30 czy 40 lat, wychował syna na murarza i prowadzą razem 2
    > ekipy. Obawiam się, że pierwszy raz w życiu widział buławę na mojej
    > budowie (u rodziców nie było) :)

    No to pewnie żegnał się i kropił ten szatański wynalazek wodą święconą.
    Oczywiście, że da się bez wibratora.. ale skoro już został wymyślony i
    jest tak powszechnie dostępny, to dlaczego nie używać - choćby do
    wibrowania ław. Chyba nie dlatego, że ktoś przez 40 lat nie używał i domy
    stoją..

    Co do tego kierowcy z betonem.. tak sobie myślę, że może i miał wibrator
    - tak naprawdę tego nie wiem.. nie pytałem bo każda z trzech ekip zawsze
    miała swój. Raz tylko nie wzięli - musiałem dylać do Ramirent'a - nawet mi
    do głowy nie przyszło żeby zadzwonić do Dyckerhoffa i zapytać czy kierowca
    wozi.

    --
    PZDR
    Shaman