eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ? › Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    From: "Ulf" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w
    związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Date: Sun, 8 Feb 2009 15:54:52 +0100

    news:gmmke3$kp6$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie są znikome.
    > Ja zajmuję się instalacjami i jak do tej pory koszty dojazdów to jest
    > największy koszt w tej branży.
    > Ty zapewne liczysz tylko i wyłącznie koszt paliwa. Niestety trzeba
    > doliczyć także i inne koszty związane z utrzymaniem samochodu.

    Mycie? :P To nie sa az tak ogromne koszty - nie przesadzajmy.

    > To mogłeś się uczyć lepiej. Nie musiał byś się teraz męczyć na "państwowym
    > garnuszku" :)
    > Wiesz zarówno śmieszą mnie jak i dziwią takie pier.....nia/biadolenia
    > ludzi.
    > To jest Twój dobrowolny wybór życia na pograniczu ubóstwa. Po prostu jest
    > to tylko i wyłacznie Twoje lenistwo.

    Ktos musi siedziec w urzedzie.

    > Oczywiście, że tak.
    > W obecnych realiach cenowych zarobki na poziomie 1800zł można porównywać z
    > jałmużną.

    Widzisz, czlowiek po dobrych studiach przewaznie od tego zaczyna :)
    Inzynierowie na budowie dostaja mniej od ludzi, ktorych konstroluja (nawet
    pomocnikow), wiedza i naklad pracy jest nieporownywalny, tak samo jak
    zarobki. Takie sa realia niestety, ze pierwsze co musisz robic po studiach
    to albo wziasc kredyt na 20 lat, albo wyjechac za granice - zdzieranie
    pieniedzy przez wykonawcow napewno temu nie sprzyja.

    > Średni obecny zarobek, zwykłego i przeciętnego robotnika powinien się
    > zawierać w przedziale 3-6 tys. zł miesięcznie.

    Za co? Za to, ze kumplom po robocie powie, ze nie chcialby tam mieszkac bo
    wszystko jest zjebane? Sam to przeciez robil.

    > O czym to świadczy ?
    > Tylko o tym, ze już dawno powinieneś sobie poszukać innej, normalnej
    > roboty.

    Jakby kazdy zaczal sie nagle zajmowac inna normalna robota - np instalacjami
    to przestalaby byc taka normalna i oplacalna ;)

    > Oczywiście, ze uczciwa.
    > Jest ktoś kto płaci taką cenę i dogaduje się z nimi za takie pieniądze.
    > Skoro mają robotę i są rozchwytywani to oznacza, że jest to jak
    > najbardziej cena uczciwa i normalna.

    Dogaduje sie, bo nie ma innego wyjscia, a cena nie jest uczciwa, bo nijak
    sie ma ani do nakladu pracy, ani do potrzebnej wiedzy, ani (przewaznie) do
    jakosci.