  • Data: 2014-12-12 09:37:32
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 08:46:35 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W każdym z tych obwodów byli tzw. mężowie zaufania którzy z ramienia swoich
    >formacji pilnowali przebiegu głosowania. I raczej były to osoby czujne,

    zgadzam sie ze ze jesli mezowie zaufania byli czujni to mogli dosc skutecznie
    zablokowac przekrety.

    >wyborów. Aczkolwiek znam przypadek koleżanki mojej żony która dostała 0 głosów >a
    twierdzi że sama na siebie głosowała;)

    No i to jest to - wiadomo ze na 100% był przekręt - co stwierdzi sąd? Ze nie
    wpłynełoby to na wynik wyborów i sprawe uwali.
    Natomiast w sytuacjach gdy w tej samej komisji sie przegrywa kilkoma głosami na
    kilkaset te kilka ma ogromne znaczenie. Co zrobi sąd - uwali bo nie ma jak tego
    sprawdzic.
    Zatem tak naprawde potrzebne sa nowe procedury wyborcze.
    Mówi sie o tym zeby karty do głosowania były drukami scisłego zarachowania...Tak
    sobie pomyslałem ze gdyby głosy były naklejane hologramem -czyli dostajesz komplet
    kart i po jednym hologramie na karte.
    Po wyborach trzeba policzyc pozostałe hologramy zeby suma sie zgadzała i zaplombowac
    w kopercie. Koszt wyprodukowania hologramow (jak druk scisłego zarachowania) jest
    chyba niski, do przyjęcia.
    Panowie, słabe punkty - jak to mozna sfałszować?

    b.