    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zimno :-(
    Date: Sun, 3 Jan 2010 22:43:48 +0100

    news:hhqnn4$oa1$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Sprzedaz. Wynajem. Podnajem.
    >
    > Nie jestem sklonny byc tak socjalny jak ty, bo tak sie
    > sklada, ze nikt mi niczego nie dolozyl, niczego nie uzupelnial.
    > Ale za to jestem skwapliwie skubany przez ten chory system.

    Twoim zdaniem uczciwe jest wyplacanie ludziom po kilkudziesieciu latach
    pracy emerytury w kwocie 600zl, a nie uczciwe jest posiadanie wiekszego
    mieszkania?
    Socjalny to ja wcale nie jestem. Samego vat-u place co miesiac kilka razy
    wiecej niz nie jedna emerytura i co z tego?? Myslisz ze mi wesolo?? Mamy
    zaczac emerytow utylizowac, bo sa na dzis bezproduktywni? Jak Tobie ktos
    bedzie wyplacal kiedys rownowartosc 300zl emeryture to chetnie sprzedaz dom,
    przeniesiesz sie do obskurnego mieszkania w jakiejs lumpiarskiej dzielnicy i
    bedziesz zyl byle jak z tego co Ci zostalo nie zostawiajac nic dzieciom?
    Pomyslisz sobie uczciwie, ze Twoj dobry czas dobiegl konca i trzeba walczyc
    o przetrwanie? Mi tez nikt niczego nie dolozyl, ale ja chce dolozyc swoim
    dzieciom by im kiedys bylo lepiej jak mi na poczatku a nie martwic sie skad
    wziac na chleb. Nie lubie bezrobotnych lumpow na permanentnym zasilku
    socjalnym, kudysi spod skepu monopolowego, ale emeryci to co innego. Z
    zalozenia czlowiekowi na starosc powinno byc juz tylko lepiej, bo zapracowal
    przez cale zycie, a Wy stare babcie bedziecie rozliczac z subiektywnego
    ponadmetrazu majac samemu domy kilka razy wieksze. Rewelacja. Niech bedzie
    ze to glupie stare baby wymagajace kuratora. Pomysl o tym jak sam bedziesz
    podpieral sie nosem po ciezkiej pracy, jak za to kidys jakis mlodzian powie
    Ci, ze teraz to on Cie utrzymuje.

    Pozdro.. TK