    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zimno :-(
    Date: Sun, 3 Jan 2010 22:21:28 +0000 (UTC)

    Maniek4 napisal:
    > Nie wiem o jakim przykladzie mowimy, rownie dobrze moze to byc i 40m
    > mieszkania, tyle ze co to za roznica? Jak postawisz sobie dom i nie bedzie
    > Cie stac na jego utrzymanie, choc dzisiejsze emerytuty o tym nie beda
    > swiadczyc to sam sobie bedziesz sie dziwil za te pare lat? Doradzisz sobie
    > sprzedanie domu, wynajecie mieszkania i przejedzenie wszystkiego na co
    > pracowales cale zycie w okresie emerytury??

    Alez ty to zrobisz. Zrobisz dlatego, ze juz zabraknie kolejnych frajerow
    do oskubania w kolejnym rzucie. Wlasnie tak zakonczy swoj zywot ten
    patologiczny system wymyslony przez Bismarcka. Wlasnie bedziesz sie
    wyzbywal zgromadzonego przez lata majatku, aby przezyc, bo bedziesz
    zamiast realnej emerytury mial tylko duzo jednostek na koncie.
    Jednostek, ktore nie beda warte NIC.

    > Takim zyskiem nalezy dzielic sie z budzetem panstwa wypelniajac odpowiedni
    > pit i wplacajac zaliczki.

    He, he, bo uwierze, ze ktorys emeryt biegnie do US wypelniac druczki.
    Bo juz uwierze...

    > Jak moge uzywac argumentow o wlasnosci mieszkania nie bedacego wlasnoscia??

    Mieszkania byly przydzielane po uwazaniu lub za zaslugi dla systemu.
    W ostatnich latach je sprzedawano za grosze. Niezla dotacja dla wybrancow.
    Dlatego tych metrazowo posaznych emerytow nie jest mi kompletnie zal.
    Wcale.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek
    (przez 15 lat gniezdzacy sie na 17 metrach kwadratowych)