  • Data: 2017-04-17 18:19:01
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2017 o 14:06 PiPak <p...@i...wp.pl> pisze:

    > Opowiadasz pierdołki.
    > Osobiscie mam forda 5-cio letniego, kupiłem go nowego w Polskim salonie.
    > Ręcze Ci, że gdyś go Ty dalej użytkował, to zapewne nie dolożysz do
    > niego, a może i przez najbliższy okres - NIC.
    > Auto jest w idealnym stanie, a przebieg ma nie najmniejszy bo ponad 200k
    > km.
    > Więc Twoje teorie głoszone nie mają się ni jak do rzeczywistości.

    Adam ma rację, "stan idealny" i przebieg ponad 200kkm to zbiory rozłączne.
    Sam mam "nówkę sztukę salonową" kupioną w grudniu 2010r. Aktualnie ma
    260kkm.
    Do dzisiaj absolutnie nic mi się w nim nie zepsuło, dosłownie zero, NULL.
    Ale z doświadczenia wiem, że zaraz się zacznie (bo musi). Z przyzwoitości
    przydało by się wymienić wszystkie amortyzatory (choć na przeglądzie miały
    ponad 75%), zaraz skończą się tarcze z tyłu (z łożyskami), poduszki pod
    silnikiem i skrzynią robią się "miękkie". Tyko czekać jak zacznie pojawiać
    się ruda. Ksenony siedmioletnie, choć mam dzienne fabryczne ledy też są
    starsze niż młodsze. Muszę kupić kolejne 2 komplety opon (17 i 16").
    W efekcie w perspektywie kolejnych 2 trzech lat będą u mnie spore wydatki
    (i coraz starsze, niepewne auto) lub kupi je kolejny użytkownik i za
    5-10kPLN doprowadzi do stanu "nówka sztuka nieśmigania", da mu drugie
    życie i pojeździ "bezawaryjnie" kolejne 3-5lat, ale ze świadomością, że ma
    "strucla", który w każdej chwili może mu odmówić posłuszeństwa.
    Jak chcesz mieć pewność, stabilne, przewidywalne wydatki miesięczne - to
    w zasadzie nie masz wyboru.

    TG