    From: "AGA.K." <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: budowa domu
    Date: Wed, 4 Feb 2009 10:04:07 +0100

    > Pamiętaj. Jeśli człowiek pracował u Ciebie solidnie i uczciwie, a w
    > trakcie inwestycji wynikły nieprzewidziane, dodatkowe prace, to należy mu
    > się dodatkowa zapłata. Nie słuchaj osób, które radzą Ci, żebyś wykonawcę
    > "posłał na drzewo". Postaw się w jego sytuacji (o ile Twoje sumienie uzna,
    > że jest on uczciwy). Postępując w ten sposób tylko zyskasz - nigdy nie
    > stracisz. Ty będziesz traktował ludzi fair - oni będą fair w stosunku do
    > Ciebie.

    tak naprawde chodzi tylko o Taras powiększony, i że więcej wyszło schodow do
    domu, bo piwnice posiada projekt
    architekt po prostu przerabiajac projekt nie dorysowal schodow, co jednak
    logiczne bylo ze nie będa dwa schody tylko więcej.

    wiadome dla mnie ze zrobil więcej to taras większy i kilka schodow więcej

    Chce się rozstac uczciwie i chyba 7tys doplace, chociaz boli mnie to jak
    cholera,