    From: "AGA.K." <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: budowa domu
    Date: Wed, 4 Feb 2009 10:09:17 +0100

    > A masz spisana umowe z wykonawca? Czy masz tam
    > standardowa formule, ze jakiekolwiek odstepstwa
    > od umowy i zmiany wymagaja formy pisemnej pod
    > rygorem niewaznosci? Jak masz to wyslij goscia
    > na drzewo. Jak nie masz, to troche trudniej.
    > Niemniej jakiekolwiek odstepstwa wymagaja
    > protokolu uzgodnien lub robot koniecznych.
    > Twoja UPRZEDNIA zgoda jest absolutnie wymaganym
    > elementem. KC cie zabezpiecza przed swiadczeniami
    > niezamawianymi.

    Mam po prostu na brudnej kartce napisane

    ze piwnica 26tys
    a reszta 18tys

    i jego podpis

    zupelnie nic więcje, czyli mozna powiedziec ze nic nie mam

    rozpisalem pozniej sobie to w ten sposob "
    aby mi zatwierdzil to rozpisalem sobie to tak:

    1 ) ETAP I - Roboty Ziemne

    Obejmuje wykonanie:

    Fundamenty :

    a.. Podkład pod fundamenty folia podsypka

    b.. Zbrojenie fundamentu

    c.. wyprowadzenie rur z kanalizacji

    d.. wylanie betonu

    2 ) ETAP II ŚCIANY Przyziemia

    Obejmuje wykonanie

    a.. wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej

    b.. ścian zewnętrznych nośnych piwnic z bloczków betonowych na zaprawie
    cem-ap

    c.. kominów c cegły

    3 ) ETAP III - Strop nad piwnicą

    Obejmuje wykonanie

    a.. Wieńców żelbetowych w deskowaniu tradycyjnym na ścianach nośnych z
    betonu

    b.. stropu gęsto żebrowego typu TERIVA I z warstwą nad betonu B20

    c.. belek i słupów żelbetowych z betonu B20

    d.. żelbetowej płyty stropowej

    Wykonanie schodów z piwnicy

    4 ) ETAP IV - Izolacje PIONOWE

    Obejmuje wykonanie

    a.. rapówki na ścianach

    b.. izolacji termicznej z styropianu z siatką na kleju ścian zewnętrznych

    c.. izolacji pionowej przeciwwilgociowej murów przyziemia z foli
    kubełkowej typu Fundaline

    d.. izolacji powłokowej na wewnętrznych ścianach z Izoplastu R

    e.. obsypki piaskowej pionowej izolacji z foli

    f.. zrobienie drenażu

    g.. zasypanie wykopu

    5 ) ETAPV - Parter

    Obejmuje wykonanie

    a.. Poziomej izolacji przeciwwilgociowej

    b.. ścian nośnych zewnętrznych z pustaków porotherm na zapraw cem-wap

    c.. ścian nośnych wewnętrznych z pustaków porotherm na zapra cem wap

    d.. ścian działowych

    e.. kominów z cegły pełnej na zaprawie cem wap

    f.. nadproży prefabrykowanych nad drzwiami

    6 ) ETAP VI Strop Nad Parterem

    Obejmuje wykonanie

    a.. wieńców żelbetowych w deskowaniu tradycyjnym na ścianach nośnych z
    betonu

    b.. stropu gęsto żebrowego typu TERIVA I z warstwą nad betonu

    c.. belek żelbetowych z betonu B20

    d.. żelbetowe płyty stropowej i balkonowej z betonu B20

    e.. żelbetowych schodów zabiegowych

    7 ) ETAP VII Poddasze

    Obejmuje wykonanie

    a.. ścian nośnych zewnętrznych z pustaków POROTHERM

    b.. ścian działowych

    c.. prefabrykowanych okładzin nad drzwiami

    d.. kominów z cegły pełnej

    e.. ponad połaciami dachu kominy z cegły klinkierowej

    f.. rdzeni i wieńców żelbetowych do kotwienia wieźby z betonu B20

    (przygotowanie prac murarskich pod kładzenie dachu