  • Data: 2009-06-04 13:16:43
    Temat: Re: budowa domu w rekordowym czasie
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boban" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h08gdm$e2e$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie mam z nim częstego kontaktu. Podałem tylko fakt, że zdecydował się na
    > powtórne ocieplenie już raz ocieplonego domu.

    Dużo osób ulega wpływowi sprzedawców, marketingowców itp i kupuje
    niepotrzebne im rzeczy/usługi.;)

    > Ja to widzę inaczej. Wygoda to zautomatyzowane ogrzewanie. Można
    > oszczędzić
    > samemu paląc w kotle i akceptując przy tym jakiś tam stopień niewygody z
    > tym
    > związany.

    Ja napisze inaczej: wygoda to zautomatyzowane, droższe ogrzewanie i w
    związku z tym w niektórych przypadkach wieksze wydatki na ponadstandardowe
    ocieplenie.

    Aktualnie na ogrzewanie wydaję grubo poniżej 2tys zł rocznie więc żadna
    termomodernizacja nie jest w moim przypadku opłacalna. Gaz mam w granicach
    działki więc jak będzie trzeba i Putin pozwoli to go podłącze;))
    Znajomy ten sezon grzał gazem ale ma na razie miał chate nieocieplona (gołe
    sciany z suporeksu) W tym roku robi ocieplenie- styro 10cm zobaczymy o ile
    mu spadna rachunki za gaz zimą. Bedzie ładny model do porównania. Na
    ocieplenie szacuje ze wyda ok 5tys.

    Krzysiek