  • Data: 2009-06-04 14:06:02
    Temat: Re: budowa domu w rekordowym czasie
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boban" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h08isi$oqn$1@inews.gazeta.pl...

    > Te uśmieszki po to żeby nie brać na poważnie Twoich wypowiedzi? No to Ci
    > się
    > już udało.
    Ja po prostu od kilku lat pracuję w komórkach sprzedażowych i widzę że dobry
    sprzedawca sprzeda wszystko.
    Mnósto osób kupuje nmiepotrzebne im rzeczy/usługi tylko dlatego że to jest
    reklamowane, że tak sąsiad zrobił, że tak w ulotkach producent poleca itp.
    Myśle że musisz się zgodzić że tu mam racje.

    Krzysiek