  • Data: 2010-09-20 18:05:39
    Temat: Re: cieknÄ?ca lodĂłwka gorenje
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-19 19:14, Panslavista pisze:

    > Widzisz młocie, nie czytasz instrukcji i manuali do sprzętu, bo byś
    > wiedział.

    czytałem bardzo dokładnie i właśnie w niej jest informacja o sprawdzeniu
    drożności kanaliku z tyłu obudowy

    > Drugie sprawdzenie może polegać na zamknięciu drzwi (klapy) i
    > próbie otwarcia - jeżeli otworzą się lekko - komora nie jest szczelnie
    > zamknięta - tamtędy uciekają złotówki liczone licznikiem energii
    > elektrycznej, no chyba, ze masz gazową lodówkę albo na inny nośnik energii.

    widzę, że wszyscy wiedzą lepiej... wiedzą, że uszczelki mam
    spierdzielone, wiedzą, że nie czytałem instrukcji...

    1) sprawdzałem szczelność uszczelek - są OK
    2) drzwi otwierają się z odpowiednim oporem, po otwarciu i zamknięciu,
    ponowne otwarcie wiąże się z jeszcze większym oporem - jest OK

    Sierp