  • Data: 2013-10-27 21:42:31
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-27 21:32, Adam pisze:

    > ekino.tv to ? Nie widzialem tego wczesniej ale jakies to dziwne, wole
    > jednak bluray/dvd rip z porzadnym ac3 - do sciagniecia w 10 min max na film
    > i bez reklam :-)

    A w nawiazaniu do dyskusji podziele sie z Wami moim rodzicielskim
    doswiadczeniem z ostatnich dwoch dni.
    Corka moja - nastolatka - sciagnela sobie ze sklepu play darmowego poua
    na telefon przez wifi domowe. Po paru dniach okazalo sie, ze dostaje
    platne sms'y z jakims gownem o nowosciach telefonow, tabletach i innych
    potrzebnych nastolatce gownach. W tresci nie ma nic o "odchaczeniu"
    prenumeraty. Nie mam pojecia jakiego ptaszka zaznaczyla w czsie
    sciagania zeby zapisac sie na cotygodniowe newsy. To cos zzarlo jej cala
    kase z karty i pomyslec kiedy bym sie zorientwal gdyby miala abonament.
    Dzisiejszy swiat to jeden wielki syf. Gry na telefon robi sie tylko po
    to zeby wyciagnac od nieswiadomych ludzi kase. I niech mi ktos teraz
    powie, ze to jest normalne.
    Tak wiem, ze trzeba czytac regulaminy. Madrzy ludzie darujcie sobie
    takie uwagi.

    Pozdro.. TK