  • Data: 2012-07-11 14:02:17
    Temat: Re: drzewa
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 lipca 2012 10:51:39 UTC+2 użytkownik Plumpi napisał:
    > He he he.... Coraz ciekawiej się robi :)
    > Czyli sugerujesz, że news postawi flaszkę kierownikowi straży pozarnej
    > (ktokowliek by to nie był), następnie ten bez wiedzy newsa wytnie mu drzewo,
    > a news sobie załatwi alibi, że w tym czasie przebywał przez rok czasu za
    > granicą :)

    Bo to najprostsza metoda jak urzędnicy oporni- dogadać się ze strażakami , drzewo
    usuną i wszyscy będą kryci.
    Latem zeszłego roku jak na pobliskiej drodze przewaliło się drzewo a drugie równiez
    groziło upadkiem to strażacy je wycieli i jeszcze mi samochodem podciągneli pod brame
    abym sobie na opał wykorzystał;)
    Druga metoda to uzyskac od urzednika na pismie zgode ze zabrania usunąć drzewa
    poomimo tego że został poinformowany o tym że to drzewo zagraża budynkowi/ludziom
    itp. Jak się coś stanie to nam wypłaci ubezpieczyciel a regresem od gminy odzyska.