    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: fotki rozdzielni
    Date: Mon, 14 Sep 2009 08:50:21 +0200

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jfnl$ame$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja myślałem, ze chcesz sobie podyskutować a Waść osioł po prostu jest "i
    > nic
    > więcej".

    Ale to co napisałem to wyunika z Twoich wypowiedzi.
    Sam napisałeś że praca na czarno czy najnizsza krajowa to nic złego i tak
    robisz u siebie.
    Mnie to wisi ale jako inwestor nie widze róznicy pomiedzy zatrudnieniem
    Heńka a wynajęciiem Firmy która firmą która ociera się o szara strefę.

    > Jak nie potrafisz kupić odpowiednich usług to Twój problem.

    Ja na szczęście brałem ludzi z polecenia i jak na razie nic od nikogo
    egzekwowac nie musiałem. Były ustrki to wykionawca je poprawił i tyle.

    > Mogę przesłać deklaracje vatowskie z dowolnych kwartałów przesłać pod
    > warunkiem że publicznie i nieanonimowo odszczekasz swoje oszczerstwa.

    A co mam odszczekiwać? To że napisałem że spora część firm wykazuje straty?
    A tak nie jest?
    Wziełeś to do siebie?. Dlaczego?;))
    A po co mi Twoje deklaracje w sumie.
    Dekalaracji vatowskich widuuję po kilka kompletów tygodniowo i wiem jak
    wygladają.

    Krzysiek