  • Data: 2009-09-14 21:08:56
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8lpbp$o0f$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie tak, nie proponowalem niczego, tylko wskazuje droge rozwiazania. Ty o
    > ile pamietam pisales, ze cos tam nie jest mozliwe czy malo mozliwe (nie chce
    > mi sie szukac sedna, wiec tylko ogolnie), a ja napisalem ze jest wyjscie z
    > sytuacji i tyle. To ze ja nie bede lazil po sadach za iles tam nie znaczy,
    > ze Ty nie mozesz sie uprzec dla zasady. :-)

    Oczywiście, Jaśnie Hrabia Maniek nie schyli się po 2000, natomiast plebejusz
    Paweł Bochenek może zawsze (jakby chciał oczywiście) zamówić ekspertyz za 1000
    zł po to by odzyskać 200. To miałeś na myśli? ;)
    Sedno jest takie, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Jak chciałeś mi dowalić to zbijasz mój argument "że przecie zmogę się sądzić
    (o 200zł)" a jak znów chcesz dowalić to argumentujesz że "z firmami to nie
    warto się sądzić (o 2000zł)".
    pzdr., PB