  • Data: 2009-09-22 13:40:16
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3517d0dd-063f-4c4b-8bd4-

    > A są jacyś inni?

    > Jakie lata nauki? Przecież o wszystkim decyduje kursik i egzamin z
    > tego kursiku. I już można rozdzielnię szyć... za 1500 zł od ciemnego
    > jelenia.
    > ;-)

    > Są takowe studia (wydział elektryczny) ale nie widziałem jeszcze nigdy
    > elektryka po studiach który by rozdzielnie u ludzi drutował. Zresztą i
    > tak musiałby ten kursik i egzamin zaliczyć aby móc to robić, więc po
    > co mu by były te studia?

    To, ze Ty nie znasz nie oznacza, że takich nie ma.
    Ja osobiście znam conajmniej kilku inżynierów i magistrów elektyków,
    elektroników i automatyków, a nawet jednego doktora, którzy się właśnie tym
    trudnią.
    Robią po budowach instalacje elektryczne i hydrauliczne, a magistrowie prawa
    kładą kafelki. Widzisz na budowie nikt nie nosi na plecach swojego dyplomu,
    ani też nie ma na czole wytatuowanych liter dr mgr czy inż. tylko robi
    robotę i bierze za to pieniądze :D