    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: grzejecie?
    Date: Sun, 25 Sep 2016 14:09:35 +0200
    <57e7a4f2$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns89h3$9vt$1@node1.news.atman.pl>
    <57e7bad7$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2016-09-25 13:54, Uzytkownik wrote:
    > Sam się przekonaj, bo napiszę Ci w czym rzecz, a Ty kolejny raz będziesz
    > tu wypisywał kłamstwa, aby tylko mnie zdyskredytować.

    Czyli strzelasz focha, ok.

    > "Kominek z płaszczem działa tak samo jak kominek bez" :) Nie pisz takich
    > bzdur, bo jeszcze ktoś w to uwierzy.

    W sensie emisji ciapła przez szybę i grzania salonu - jak najbardziej
    tak samo.

    > Pisałem o jednym przypadku i to tak na marginesie, ale Ty jak zwykle
    > próbujesz wykorzystać każdą wypowiedź, przeinaczając ją skierować
    > przeciwko dyskutantowi.

    A teraz przeczytaj swoje slowa jeden cyctat wyżej i zastanów sie kto
    kogo łapieza słowa i wyciąga z tego błędne wnioski.

    > ROTFL

    Możesz być bardziej precyzyjny czego dotyczy ten rofl?

    > WOW. W tym tylko roku miałem do czynienia z 4 zagotowanymi i popalonymi
    > kominkami z płaszczem. No popatrz jakiś chyba dziwny jestem, bo co roku
    > mnie spotykają takie przypadki.

    Oczywiscie. Znajomy wpakował 4 polana drewna do swojego kominka bo się
    dało. Podpalił i po pół godzinie komin wydawał basowe dzwięki i świst
    powietrza przez zamknięte doloty wygrywal melodię, na koniec coś
    chrupneło i kominek uzyskał dodatkowy wlot powietrza. Zrobił głupią
    rzecz. No i co z tego, w szczegolności co z tego wynika dla osob które
    kominki używają rekreacyjnie? Takich historii jak z rękawa a jednak to
    jest mało ważny margines. To że latasz do spalonych kominków to wynika z
    faktu że jesteś kolesiem od spalonych kominków. Ci od katastrof
    lotniczych nie twierdzą że każdy samolot się rozbija bo głównie z takimi
    mają do czynienia. Niue operaj statystyki na doświadczeniu.

    > Metoda Kalego.

    Odwrotna metoda to było by na męczeństwo.

    > Niestety zmartwię Cię, ale palenie drewnem w kominku, zwłaszcza kominku
    > z płaszczem jest mniej ekologiczne niż spalanie tego drewna w kotle np.
    > pelletowym. Tu Kogutek/Zenek ma fajne określenie czym jest kominek, że
    > jest to "urzadzenia do utylizacji duzych ilosci opalu w krotkim czasie" :)

    I słusznie. Kto Cie oklamał że palący w kominach mają baczenie na ekonomie?

    > Pisząc o swoich przyjemnościach w paleniu kominkiem niczym się nie
    > różnisz od tego palacza papierosów, który zatruwa innych, aby tylko
    > sobie sprawić przyjemność. Jest to bardzo egoistyczne zachowanie.

    Pewno że tak. Podobnie jak sąsiad mający diesla coś koło 4 litrów i
    znajomy wylewający deszczówkę na drogę. Żyjesz w świecie egoistów.

    > Jestem
    > w stanie zrozumieć kogoś kto pali, bo musi, gdyż go nie stać na inny
    > sposób ogrzewania, ale nie potrafię zrozumieć kogoś kto twierdzi, że
    > truje innych i jest tego świadomy, tylko dlatego, żeby zaspokoić swoje
    > ego

    Ego? Kominki sluzą do zaspokajania ego? To coś nowego!

    , a przy tym pisze, że tak ich zatruwa, żeby samemu się nie truć.

    Proponuje żebyś przestał uzywać prąd z gniazdka w celu bezmyslnego
    generowania bitow bo inaczej nazwę Cię hipokrytą ktory nie pojmuje ile
    pyłu do atmosfery emitują elektrownie. Obiecujesz że od dzisiaj będziesz
    miec internet na korbkę i bity z recyclingu?