  • Data: 2009-11-11 19:46:11
    Temat: Re: jak nauczyc sie klasc plytki?
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...gurami.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "basti78" napisał:
    > nie doktorat - praktyka - a skoro ktos ma raczej zamiar klasc plytki raz,
    > moze dwa w porywach to jej nie nabierze
    > pokazalbym Ci robote goscia po podstawowce, z jednym wlasnym zębem, o
    > manierach..... (pomińmy ;), ktory plytki by Ci tak polozyl ze i za 5 lat
    > tak nie bedziesz kładł

    a ja bym ci pokazał paru ludzi po studiach (nie kafelkarskich, ale jakichś
    humanistycznych czy technicznych) kture pojechawszy do stanuf, po miesiącu
    układania kafelków robiły to lepiej niż osoby robiące to tam po 1- czy 20lat
    a jak ja bym kładł? wiesz ja też nie należę do osób leworęcznych, i w życiu
    nie spotkałem człowieka ktury by coś zrobił lepiej i taniej odemnie,
    niezależnie od tego co to by było:O)
    więc jesli chłopak ma chęć na układanie kafelkuf to tylko go chwalić za to a
    nie ganić, kto wie, może potem akurat znajdzie sobie lepszą pracę jako
    kafelkasz?O)