  • Data: 2012-09-27 22:34:49
    Temat: Re: jaki kocioł gazowy wybrać
    Od: JUMBO <m...@p...usunto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-27 15:54, Piotr pisze:
> [...]
    [..]

    Nie ma żadnych odczuwalnych spadków temp.

    > Przecietny piec konensacyjny o mocy 15-20kW powinien dac rade utrzymac stala
    temperature w zasobniku przy dwóch osobach jednoczesnie bioracych prysznic.

    > Mam na mysli w osoby w 2 roznych wannach, nie w tej samej ;)
    >
    > Zasobnik sluzy tu do stabilizacji temperatury. 40 litrow czy 150 litrow nie powinno
    zrobic roznicy o ile instalacja jest OK i wydajnosc wymiennika ciepla wlasciwa.

    Dokładnie. Do stabilizacji temperatury. Niezależnie od siły strumienia
    jest ona taka sama.

    Maciek
    m...@p...usunto.onet.pl