  • Data: 2012-09-28 21:08:33
    Temat: Re: jaki kocioł gazowy wybrać
    Od: scruffty <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Sep 2012 13:41:38 +0200, brunet.wp napisał(a):

    > Myślałem o zasobniku 150 litrów dla 5 osób. Obliczone według zasłyszanego
    > wzoru 30l/osobę.

    30l to ~ trzy wiadra, jak dla mnie trochę za mało, zwłaszcza przy małych
    dzieciach, syn lubi się chlapać, trzeba co chwilę dolewać bo stygnie.

    > Masz dwufunkcyjny bez zasobnika? Moim zdaniem taki kocioł z definicji należy
    > odrzucić jako niekomfortowy. Jednak dwufunkcyjny z zasobnikiem wydaje się
    > być wartym rozważenia.

    Tak jest w domu, w którym teraz pomieszkuję, można się przyzwyczaić, np.
    wstając kilka minut wcześniej, aby nie korzystać w tym samym czasie z
    łazienki, ale nie jest to komfortowe. Pozostałe niedogodności to brak
    cyrkulacji i dość niskie ciśnienie w instalacji. Przy większym zasobniku
    można je wyeliminować.

    scruffty