  • Data: 2011-07-10 13:14:55
    Temat: Re: kosztorys
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Kloc napisał:

    > To kosztorys do banku, mam nadzieję że analitycy nie będą tak dociekliwi
    > jak Wy :)

    Wiesz... mnie kosztorys do banku o tyle pomógł, że pozwolił podzielić
    sobie w głowie całość inwestycji, a i tak zabrakło tam kilku ważnych
    pozycji.

    Dorzucę tylko podsumowując;
    Z elektrykami nie umawiaj się od punktu, tylko za całość - o ile
    znajdziesz zaufanych, to lepiej na tym wyjdziesz.

    Moi przelecieli się ze mną w któreś sobotnie popołudnie po chałupie -
    jak jeszcze był SSO - spędzili z nami ze dwie i pół godziny i pisakiem
    na ścianach nakreślili po swojemu co i gdzie ma być.

    Rozplanowaliśmy raczej dobrze, ale - jak to w życiu bywa - w drugim domu
    będzie lepiej :-))).

    I jeszcze jedno.
    Gorąco Cię namawiam do podłogówki. Uwierz mi - super sprawa i nie
    pożałujesz jak sobie ją zainstalujesz. Ja też byłem sceptykiem
    podłogówki, ale teraz uważam, że była to najlepsza z możliwych decyzja.
    Wcale drogo nie wychodzi, a na to konto nie musisz robić kalafiorów i
    jak planujesz piec kondensacyjny na gaz, to tym bardziej masz wskazania
    do podłogówki - i to jak najwięcej, może nawet wszystko ! :-)

    pozdr
    Robert G.