    From: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Date: Tue, 13 Jan 2009 21:15:05 +0000 (UTC)

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co tu ma do rzeczy temperatura na zewnatrz? Moze jednak chodzi o
    > temperature w pomieszczeniach (tylko skad niby mialby ja znac)?

    Ilu speców wypowiadajacych sie tyle improwizacji. Jasne !!! , że pompy
    powinny pracować.Czy masz starodawny układ o przekroju rur, zapewniajacych
    grawitacyjny obieg??? Chyba juz nieee! masz zapewne(nie widze tego) rurki
    cieńkie , w których czynnik grzewczy musi być tłoczony non stop!. A skoro
    piszesz, że sterowanie pogodowe( bo sterownik pogodowy...!)to temperatura na
    zewnątrz owszem ma tu istotne znaczenie. Przecież tam -na zewnatrz musi byc
    czujnik pogodowego sterowania, który "daje" impulsy, do pracy palnika i
    posrednio pomp(y) obiegowych. Doradzanie w takich regulacjach to jak
    podpowiadanie przez laików drogą radiową pasazerowi, jak ma (zastepczo)
    wyladować samolotem. A przecież piec i sterownik był kupowany w jakiejś
    firmie, która ma zapewne przedstawicielstwo serwisowe....?