  • Data: 2009-05-31 19:42:58
    Temat: Re: noze kuchenne - roznice
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 31 May 2009 21:26:39 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Zgadzam się z przedpiszcą, a nawet więcej, bo obejmuje to także noże do
    > sera i pomidorów. Jakiś maso albo emo to wymyślił. Weź umyj taki nóż
    > choćby.

    Nie no, to robi u mnie zmywarka, bo inaczej oczywiście bym je wyrzuciła
    tez.
    > Natomiast do krojenia chleba itp. uważam najlepsze z ostrzem w
    > takie jakby fale.

    A ja - dobry, ostry, prosty nóż, taki co się daje ostrzyć. I tyle.
    Fale i ząbki powodują powstawanie bajońskich ilości okruchów, czego nie
    znosze, zwłaszcza kiedy chleb ma chrupką skórkę i odpryski spod ząbków noża
    lądują na całej podłodze kuchni.