  • Data: 2010-10-31 21:28:15
    Temat: Re: ogrzewanie podlogowe a drewniane podlogi
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Igus'" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iak84c$1sa$1@news.onet.pl...

    > To może przedstaw jakieś ?
    > Do tej pory widzę tylko, nie bo nie, a może coś konstruktywnego ?

    Cos konstruktywnego to to, ze na poczatku udowadniales matematycznie, ze
    ogrzewanie bedzie drozsze wylacznie z powodu wolniejszego przekazywania
    energii do pomieszczenia bo temp. wody musi byc wyzsza. Teraz kupy sie to
    nie trzyma i wsadzasz tu jakies straty na rozdzielaczach choc sa w
    pomieszczeniach i na styropianie w dol, choc powinien byc grubszy. Jak pisze
    Ci sie logicznie co sie stanie z woda przy obu rodzajach wykonczenia to jak
    mi sie zdaje w ogole tego nie lapiesz i rzadasz jakichs konkretow choc je
    dostajesz. Albo jestes ignorantem, albo rzeczywiscie nic z tego nie
    rozumiesz.

    Pozdro.. TK