eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-24 17:03:35
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 16:12:30 UTC+2 heby napisał(a):

> [...]
    > wyłącznie racjonalizmem.
    > PiS nie oddbiera obecnie żadnej krytyki. Nawet chrząknięcie powoduje
    > paniczną reakcję z okolicy "totalni, lewactwo itd itp". Nie da się z
    > nimi dyskutować na argumenty.
    >
    > Pocieszę się, że z SLD też się nie dało, z PO też. Może z resztą nie bez
    > powodu widać tu podobieństwo, p oprsotu zadna różnica poza duperelami
    > typu aborcja.
    >
    > Ostatni raz widziałem rzeczową *dyskusję* w parlamencie tak dawno temu,
    > że nie pamiętam ile lat wtedy miałem. Czyli więcej niż pamięć sięga. Dawno.
    resztę bezpartyjna odszedł do lamusa.
    > Ta retoryka jest obecna nie za moją sprawą, tylko za sprawą rządowej
    > propagandy. Mocno obecnej, powiem, że najmocniej od '89. Obecnie jestem
    > zaliczany do niemieckiej agentury, oligarchów, nie-polaków, głupców itd
    > itp. Zapytaj Rachonia i jego ekspertów.
    >
    > Mój pogląd typu "ludzie głupsi głosują na populistów i konserwatystów"
    > wynika z prostych badań naukowych w tej kwestii, które pokazują taką
    > korelację. To nie ja dzielę. To tylko fakt. Racjonalizm.
    członkowie partii powinni spowodować że cała wierchuszki jest wypierdolona na zbity
    pysk bez prawa kandydowania w jakichkolwiek wyborach.
> [...]
    >
    > Odkąd świadomie patrzę na świat, tego typu prymitywizm pojmowania
    > polityki jest widoczny głównie na wschodzie, a u nas w starszym
    > pokoleniu, głównie robotniczo-chłopskim.
    >
    > Na zachodzie działa to tak: nie wygraliście, ale za wami stało 30%
    > ludzi, pogadajmy wobec tego jak tutaj wspólnie żyć.
    >
    > U nas sra się na cały kraj, bo ma się jednego posła więcej.
    >
    > Sra PiS, PO, Lewica i wszelakie dostawki pełne świrów i idiotów.
    >
    > I na samym środku stoi Zenek i widzi tylko, że ma większa emeruturkę,
    > więc jest zajebiście. A skoro Baranowa nie doczeka, to ma to w dupie.
    Sprawa się wyjaśniła i nie ma co ciągnąć dalej dyskusji. Jesteś z tych co twierdzą że
    jak słońce świeci źle a jak deszcz pada jeszcze gorzej. Nie ma możliwości dogodzenia
    ci bo masz swoje poglądy i jeśli nie są zbieżne z faktami to tym gorzej dla faktow.
    Można i tak. Ale jak w takiej sytuacji w jakiej jesteś krytykujesz i czy masz na tym
    polu jakieś plony?