    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: piła łańcuchowa elektryczna
    Date: Sat, 10 Jan 2009 21:23:27 +0100

    > Żadną elektryczną :) kup spalinową. Jak kupisz tanią, chińską, to możesz
    > mieć problemy z odpalaniem i będziesz się musiał tego nauczyć, jak kupisz
    > droższą markową, to takich problemów być nie powinno. A brak plączącego
    > się pod nogami kabla zasilającego - bezcenny :)

    Chyba, że będzie używał w jakimś pomieszczeniu np. w kotłowni, wtedy
    spalinowa się w ogóle nie nadaje.

    Co do firmowych i odpalania. Ja mam Stihla, za cenę którego mogłem kupić
    prawiew 4 chińskie. Niestety odpalenie tej piły to cały rytuał. Najmniejsze
    odstępstwo od tego powoduje, że trzeba wykręcić świecę, przedmuchać komorę
    silnika, wkręcić świecę i zacząć od nowa. CZasami, aby uruchomić piłę trzeba
    ze 2-3 razy dokonać całej ceremonii odpalania :)))
    W porównaniu do tego Stihla, aż nie chce się wierzyć, że jakieś "badziewne"
    castoramowe chińszczyzny odpalają od pierwszego pociągnięcia :))))