  • Data: 2010-09-06 18:59:45
    Temat: Re: podlogowka i c.w.u.
    Od: "MUA" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Zawierzyłem tak tykarzom i nie dość że ich musiałem wyrzucić to teraz nikt nie
    chce zaczynać w połowie.

    A wyrzuciłem ich bo było ponad miesiąc opóźnienia, poźniej żądania na
    zapłacenie z góry (bo jak to powiedział gość: teraz to nie opłaca sie Panu nas
    wyrzucać bo na dokończnie to nikt nie będzie chciał przyjść). Poniekąd miał
    rację bo chętnych brak - no chyba ze zapłacę jak za całość bo taki też się
    trafił.

    Jak na razie, doświadczając na własnej skórze, to widzę sporą część wykonawców
    którzy patrzą na potencjalny zarobek a potem na wykonanie. A szczególnie wsród
    hydraulików. Spotkałem się z kilkoma którzy podawali swoje stawki i liczac z
    nimi doliczaliśmy się do 18-20kPLN a potem: "Coś chyba pomineliśmy ... ale
    niech mi Pan uwierzy, że to na pewno wyjdzie ok 40kPLN" i żeby nie było - nie
    to, że ja "rąbię na stawkach" ale żeby ten kosztorys miał "rece i nogi". Ja jak
    najbardziej wierzyłem ze może wyjść te 40KPLN bo na koniec przyjdzie i powie że
    to tyle kosztuje i basta. Trzeba zapłacić. Ale z mojego punktu widzenia to
    połowa nie miała pokrycia.

    No ale zboczyłem z wątku. Uzupelnij mi proszę short liste ;)