eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepodlogowka i c.w.u.Re: podlogowka i c.w.u.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podlogowka i c.w.u.
    Date: Thu, 9 Sep 2010 12:25:34 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <i6acms$vb8$1@news.onet.pl>
    References: <i63g4a$a2t$1@news.onet.pl> <4...@n...onet.pl>
    <i65vkl$bo9$1@news.onet.pl> <i67dmb$g8k$1@news.onet.pl>
    <i69e8o$49r$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1284027932 32104 95.50.150.114 (9 Sep 2010 10:25:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Sep 2010 10:25:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:402980
    [ ukryj nagłówki ]

    Jackare wrote:
    > Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i67dmb$g8k$1@news.onet.pl...
    >>
    >> Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:i65vkl$bo9$1@news.onet.pl...
    >>
    > . Część rzeczy(umywalki, baterie, stelaże, kible
    >> bidety) miałem już zakupione przez net i wykonawcy widzieli co i z
    >> czego beda robić. Ekipy podawały swoje ceny ja wybrałem jedna która
    >> mi odpowiadała i do roboty. Drobnych kształtek, złączek itp pobrali
    >> ze sklapu z nadmiarem(reszta do zwrotu) Skończyli robotę, wziełem
    >> zestawienie materiałów które pobrali ze sklepu, sprawdziłem
    >> orientacyjnie ile czego zużyli, niezużyte elementy zwróciłem do
    >> sklepu. W sklepie bez problemu uzyskałem rabat wiekszy niz by mi
    >> zaproponowali wykonawcy.
    >
    > Bo to jest też świetny układ dla wykonawcy. Biore wynagrodzenie za
    > robote i znikam. Daję gwarancję na jakość roboty i to, że instalacja
    > (np grzewcza) po uruchomieniu będzie działać. Nic innego mnie nie
    > obchodzi. Gdy w trakcie eksploatacji coś się uszkodzi przyjadę i powiem
    > (pamiętajmy, że instalacja grzewcza psuje się z reguły wtedy gdy
    > pracuje, a pracuje wtedy gdy jest to potrzebne):
    > ma Pan uszkodzony (dajmy na to) zawór bezpieczeństwa lub mieszacz
    > czterodrogowy. Demontaż i montaż kosztuje tyle i tyle. Dojazd tyle i
    > tyle. Proszę sobie kupić nowy zawór lub ten oddac do reklamacji.
    > Terazm płaci mi Pan za dojazd i demontaż, po załatwieniu reklamacji
    > zapłaci mi Pan za dojazd i montaż. Do zobaczenia.
    > Jeżeli jest jakaś awaria wynikająca z przyczyn leżących po mojej
    > stronie (coś czasem cieknie, coś się poluzuje itp) usuwam ją bez
    > gadania i przepraszam klienta

    a klient potem zamiast cie polecić, powie co za skurwiel zdarł ze mnie jak
    diabli i jeszcze kilak tygodni musiałem czekać na naprawę.

    klienci mają krótką pamięć niestety.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1