  • Data: 2012-12-18 16:44:59
    Temat: Re: pompa CO
    Od: "brunet.wp" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:kapk42$5jm$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "brunet.wp" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc ;-)
    >
    > Z tego co czytam to Maniek4 ma podobna/identyczna instalacje do Twojej.
    >
    > Pompa to popularna np.
    > http://allegro.pl/pompa-obiegowa-c-o-25-60-diamond-c
    yrkulacyjna-i2850649198.html
    > osobiscie moge polecic, i jesli nie masz jakos szczegolnie
    > przekombinowanych
    > pętli podłogówki to spokojnie po dwoch dniach grzania na II biegu reszte
    > sezonu
    > objedziesz na I biegu, III bieg to full wypas i przydaje zeby "przegonic
    > instalacje".

    A czy taka pompa będzie współpracować z zestawem kocioł Junkers Cerapur
    14kW, sterownik FW120 i moduł obiegu podłogowego IPM1? Nie wiem jak to
    wszystko hydraulik chce spiąć ze sobą. W zasadzie to nie wiem po co mu ten
    IPM1... Aby sterować siłownikiem na zaworze trójdrożnym (mieszaczu)?