  • Data: 2011-09-05 08:37:26
    Temat: Re: pompa ciepła - dofinansowanie
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Wrz, 10:12, wolim <n...@t...pl> wrote:

    > Za X-dziesiąt lat cała Polska będzie zgazyfikowana. A z pewnością
    > miejscowości położone wokół dużych aglomeracji. Ja mieszkam 25 km od
    > Wrocławia i już się zaczyna u nas coraz głośniej mówić o gazyfikacji
    > miejscowości. Sądzę, że za kilka lat będziemy mieć gaz. Wtedy z czystym
    > sumieniem wyrzucę piec na groszek i wstawię gazowy.

    Ja mieszkam praktycznie w centrum i gaz idzie w drodze 200m dalej. Tu
    do mnie sam z siebie na pewno nikt instalacji nie dociagnie. Zaden z
    sasiadow gazu nie chce, a jakbym mial sam ta instalacje ciagnac to
    wyszloby mnie to drogo. Pozatym ja nie chce gazu w domu - rurki
    ktorych nie mozna ukryc i musza byc na wierzchu tez do najladniejszych
    nie naleza :)

    > Druga sprawa - ja nie wiążę z tym domem tak długich perspektyw. Już
    > rozglądam się za drugą działką :)
    > Pierwszy dom to jest pole doświadczalne...

    A pomysl ktory dom byloby latwiej sprzedac - ogrzewany ekogroszkiem
    czy pompa ciepla ? :-) Ja sie do tego domu przywiazalem ale jakby byla
    okazja to tez bym wybudowal drugi. Ale to na pewno nie nastapi
    szybciej niz za powiedzmy 10 lat, a w tym czasie pompa bedzie juz
    dawno zamortyzowana :)
    pozdr.

    --
    Adam