  • Data: 2023-07-12 01:31:55
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 12.07.2023 o 00:56, LordBluzg(R)?? napisał:
    > Dlaczego zabrakło logiki i prostego oczytania? Czary miały być? :D

    No wiesz, Ty specjalizujesz się w ogórkach i pędzeniu wszelkiego
    zielska, więc sprawa Cię śmieszy bo to dla Ciebie oczywistość. Ja się
    tym zupełnie nie interesuję, a więc ani nie rozmyślam o sadzonkach po
    nocach, ani nie czytam elaboratów ogrodniczych - raz w roku rzucę dwie
    torebki nasion na dwóch metrach kwadratowych i cieszę się, jeśli mi
    cokolwiek samo wyrośnie. A jak mi ktoś raz wprowadził rewolucję w
    przydomowym mikro-ogródku to przyglądałem się z ciekawości. Jako że
    podziałało to opisuję tutaj bo akurat się temat napatoczył, może kogoś
    to zainspiruje.

    Mateusz