  • Data: 2023-07-12 01:32:04
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 11 lipca 2023 o 22:27:21 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > Absolutnie nie bronię ślimaków. Same niech się bronią, każdy niech
    > własny krzyż nosi. Takie samo stanowisko mam zresztą w kwestii owadów,
    > ptaków i wszelkiego życia w ogóle. Temat szeroko pojętej ekologii
    > niewiele mnie interesuje. Pasjonuje mnie natomiast elastyczność
    > ludzkiego systemu wartości, a ten wątek taką elastyczność właśnie
    > przedstawia. Być może jeszcze do czegoś ciekawego uda mi się dojść w
    > ramach tego studium, jeśli pacjent nie zrezygnuje z badań.
    > Niegłupia myśl. Kto wie, czy jakiego biznesu nie dałoby się na takim
    > pomyśle rozkręcić.

> [...]
    Lisy które mordujesz tez się maja same bronić? A jak maja się bronić małe liski jak
    im mamy we wnyki łapiesz I zabijasz kijem? Sam o tym pisałeś. Może cos o dzieciach
    owieczek napiszesz . Ale to ze mamy ucza małe owieczki juz wiemy. Przecudnej urody
    opowiadać. A co z barankam? Rodzi się ich mniej więcej tyle samo co dziewvzynek. A
    tyle nie jest potrzebne. Kij, siekiera czy worek z kamieniami i do stawu? Pewno nie
    zgadłem. Arabom trochę odchowane sprzedajesz. I oni barankom na zywca głowy odcinają.
    Tak, jem mięso. Jeszcze jem bo systematycznie ograniczam jedzenie mięsa. Wiem rowniez
    ze sa tacy co hoduja zwierzęta na mięsa a inni je morduje zebym zjadł mięso. Czyli
    tak naprawdę to ja te zwierzęta morduje. Ale chcę zeby w moim imieniu ktos je tak
    zabijał zeby miały lekka smierc. Czy głodowa smierc małych liskow jest lekka? Czy
    obcinanie głowy małemu barankowi na zywca jest lekka smiercia? Przy takim twoim
    podejściu do zycia dzisiaj wypada spytać czy rodziny na Wołyniu nie miałes?