  • Data: 2018-01-28 12:00:07
    Temat: Re: świerk
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast nie wszyscy wiedzą, że świerk doskonale nadaje się
    > na żywopłoty. Posadzony gęsto i od samego początku mocno
    > i często cięty tworzy ładne zielone ściany.

    Ja wiem, ale chcialbym zadać Ci jedno pytanie. Posadzilem późną
    jesienią 200 szt w szpalerze co ok. 40 cm. Wszystkie się przyjęły,
    co mnie mile zaskoczyło.

    (Sadzonki od lesniczego, ok. 40 cm, duzo gorsze niz wyhodowane z
    nasionek swierki syberyjskie. Rzadkie, łysawe, podobno dlatego ze
    ze szkółki. Te z nasionek juz od małego miały kształt pięknej,
    gęstej choinki)

    Przechodząc do sedna: mówiono mi, ze maja dorosnac gdzies do 1,5m
    i wtedy je ciąć. A Ty mówisz, żeby ciąć kiedy?

    pozdr serd
    --
    A S