  • Data: 2011-04-20 18:25:32
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:iomq1m$m91$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście, i taka postawa jest ok, chcesz wierzyć, chodzić do kościoła -
    > proszę bardzo - to niezbywalne prawo, jak i niezbywalnym prawem jest
    > odprawianie tych wszystkich obrządków z których tak sobie dworujesz, ale
    > już religia w szkołach albo faworyzowanie religii na uroczystościach
    > państwowych to zamach na moją wolność agnostyka.

    Ja oczywiscie rozumiem Twoje spojzenie na zycie. Pomijajac moze sama wiare
    to nawet Putin zauwazyl, ze ludzie powinni w cos wierzyc i w Rosji zaczeto
    oficjalnie chodzic do kosciola. Francja szczycaca sie laicyzmem chyba sama
    nie wie gdzie jest i lada chwila zjedza ich araby. Osobiscie uwazam, ze
    wiara ta czy tamta o ile nie namawia do zlego jest lepsza niz pustka i niech
    tam sobie celebruja uroczystosci panstwowe chrzescijanskim obrzadkiem. Ale
    zyc nam przyszlo w kraju gdzie wiekszosc nie jest swiecka od czasow krolow i
    stad taki stan. Z jednej strony to dobrze, lekki nonkomformizm i
    przywiazanie do tradycji nie zaszkodzi wizerunkowi panstwa. Wydaje mi sie,
    ze to lepszy obraz niz francuska pustka. Mi wierzacemu to na pewno mniej
    przeszkadza, ale rozumiem, ze niewierzacych moze to draznic. Niestety tak to
    jest, ze ktos nie koniecznie bedzie zadowolony i jak to w demokracji zasady
    ustala wiekszosc. Sam sie wkurzam jak przychodza debilne mistrzostwa pilki
    noznej gdzie nawet nie gra zaden z naszych a musze co chwila sluchac i
    ogladac jak orgazm przezywa wiekszosc narodu. Co na to poradze?

    Pozdro.. TK