  • Data: 2015-02-02 23:27:40
    Temat: Re: wiertarka
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 23:09:50 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

    > Zapomnij, zwykła wiertarka ma za słaby udar żeby wiercić w żelbecie
    > wielkopłytowym, tam były stosowane specjalne betony o bardzo dużej
    > twardości, byle co tego nie chyci.
    > Kup sobie młot udarowy nawet najtańszy z marektu za 200-250zł daje radę,
    > do tego zestaw wierteł od 5 do 12 sds i możesz wiercić.

    > Na działce to co innego, ale jak kupisz młot to wtedy wystarczy ci
    > najtańsza wiertarka za 40-50zł.
    >
    > --
    > Pozdr
    >
    > Janusz_K

    Bez przesady. Pamiętam czasy jak ludzie dwubiegowymi celmami z przystawką udarową w
    wielkiej płycie skutecznie wiercili. Porządnym wiertłem fi5-6 mm dziury pod kołki pod
    szafki albo obrazki da się biedronkową wiertarką wywiercić. Podstawa to nie za duże
    obroty. Do przerobienia ściany z wielkiej płyty na ser szwajcarski taka wiertarka się
    nie nadaje. Ale jak komuś nie zależy czy 4 dziury zrobi w 4 minuty albo w pół godziny
    to taka wiertarka się nadaje. Z tym że nie kupował bym w biedronie bo nie wiem jak
    tam z reklamacjami. W pełno gabarytowym markecie bym kupił.