  • Data: 2015-02-03 09:40:38
    Temat: Re: wiertarka
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-02 o 22:51, Krycha pisze:
    > Witam.
    > Co powiecie o tej wiertarce za 79 zł?
    > http://www.biedronka.pl/pl/press,id,233,title,Dla-do
    mowych-majsterkowiczow

    > Potrzebuję wiertarkę do drobnych prac w mieszkaniu z płyt żelbetonowych
    > oraz na działce.
    > Sprawdzi się do takich prac, przy mocy 710 W?
    >
    > Pozdrawiam Krycha.
    Do zastosowań domowych moc jest mało istotna. Dawne Celmy miały 350 i
    wydaje mi się, że były mocniejsze od współczesnych chińskich (u nich wat
    watowi nierówny).
    Co do wiercenia w płytach żelbetowych to zasadnicze pytanie jest; ILE
    tych wierceń? Jak sporadycznie, to da radę i szkoda kasy na kolejne
    urządzenie. Ważne, aby wiertło było przyzwoitej jakości.
    Jacek