  • Data: 2011-03-08 06:29:50
    Temat: Re: zakończenie fundamentów - YTONG
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > tylko po czorta?

    Nie po czorta, bo nie wiesz jakie koleś ma warunki gruntowe i czy taki
    wieniec nie jest uzasadniony.

    Wprawdzie mówimy o podparciu muru, który jest szerszy od ścian
    fundamentowych i w tym kontekście dyskutujemy o wieńcu, ale w moim np.
    projekcie pojawił się zapis, że zaleca się zrobienie wieńca na ścianie
    fundamentowej pod częścią mieszkalną.

    Zatem nie aż tak 'po czorta', bo się coś takiego stosuje w uzasadnionych
    przypadkach.

    Ja wieńca nie robiłem, a pod ostatnią warstwę bloczków włożyłem pręty
    żebrowane w zaprawę.

    Też po czorta...?

    pozdr
    Robert G.