  • Data: 2010-08-12 06:39:17
    Temat: Styropian - pozbede sie
    Od: robercik-us <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie
    Okazało się, że zostało mi pięć paczek - 10 m2 styropianu elewacyjnego
    14 cm grubości z felcem.
    Jak ktoś akurat takiego by potrzebował, to oddam za bezcen - styropian
    w paczkach kilka dni temu kupiony - ciut za dużo wziąłem, a tutejsza
    kultura budowania sprawia, że takich grubości nie akceptują, zatem już
    przy realizacji zamówienia placowy mi zapowiedział, że nie przyjmie
    zwrotów - nietypowy wymiar.

    Jakby ktoś był chętny i miał sensownie blisko, to proszę o kontakt na
    priv. Oddam za bezcen. :-) Małopolska - powiat gorlicki.

    i jeszcze pytanie... co robicie z odpadkami styropianowymi?
    Publicznego kontenera nie chcę zawalić do pełna, bo będzie to chamstwo
    - po trochę da chyba radę :-) ???, ale czy można w jakiś cywilizowany
    sposób to zutylizować?

    pozdr
    robercik-us