  • 111. Data: 2009-04-03 16:07:08
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gr54bf$79f$1@opal.futuro.pl...

    > <a...@g...com> wrote in message
    p.googlegroups.com...

    > Thyssen Prestige chyba

    W polsce robiony profil. Budwar robi na tym profilu i mojemu bliskiemu
    kolesiowi niestety wymieniali juz drzwi balkonowe, bo nie daly sie domknac.

    Pozdro.. TK

  • 112. Data: 2009-04-03 16:09:46
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > W polsce robiony profil. Budwar robi na tym profilu i mojemu bliskiemu
    > kolesiowi niestety wymieniali juz drzwi balkonowe, bo nie daly sie
    > domknac.

    Widzisz, bo wkładki były nie takie !
    Wtrysk to jedno, a stal to drugie. Te wkładki stalowe prawdopodobnie każdy
    docinacz bierze jakie chce, nawet te wielkie docinarnie (trudno to nazwać
    fabrykami, a ich producentami)

  • 113. Data: 2009-04-03 16:13:52
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Pewnie powiecie, że było mniej wypadków niż teraz hahaha :-)

    Przede wszystkim bylo mniej samochodow. Mialem trzy wypadki w zyciu, w
    ostatnim uczestniczylem z zona w ciazy. Widok lecacej niezapietej zony na
    przednia szybe robi wrazenie. Nikt mnie nie przekona, ze zapinanie pasow
    jest glupie.

    Pozdro.. TK

  • 114. Data: 2009-04-03 16:21:01
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    Przy okazji Panowie, gratuluje poziomu dyskusji mimo odmiennych zdan.
    Nieczeste to zjawisko, wiec postanowilem o tym wspomniec. Pocieszajace na
    przyszlosc jest to, ze nie wszyscy w necie to idioci.

    Pozdro.. TK

  • 115. Data: 2009-04-03 16:21:25
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > docinacz bierze jakie chce, nawet te wielkie docinarnie (trudno to nazwać

    Co gorsza, niektórzy nie wiedzą że robią źle. W jednym przypadku gość, który
    dorobił się potężnych pieniędzy na oknach dowiedział się, że to
    nieprawidłowe odemnie. :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 116. Data: 2009-04-03 16:39:27
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

> [...]
    > Nieczeste to zjawisko, wiec postanowilem o tym wspomniec. Pocieszajace na
    > przyszlosc jest to, ze nie wszyscy w necie to idioci.

    Wiesz my mamy domy albo je budujemy więc takimi aż idiotami nie jesteśmy :-)

  • 117. Data: 2009-04-03 17:40:20
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > docinacz bierze jakie chce, nawet te wielkie docinarnie (trudno to nazwać

    No nie wiem, Budwar to chyba nie jakis tam producent. Reklamacje uznali po
    dwuch latach, wiec nie jest tak tragicznie, a jak bylo z wzmocnieniami tego
    najstarsi gorale nie wiedza.

    Pozdro.. TK

  • 118. Data: 2009-04-03 17:46:09
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Wiesz my mamy domy albo je budujemy więc takimi aż idiotami nie jesteśmy
    > :-)

    Roznie bywa, roznie. Moglbym tu wspomniec co niektorych aktywistow, zreszta
    wystaczy poczytac co jakis czas. Nie dawno zostalem debilem i "cfokiem" co
    by to nie znaczylo. :-) Tobie tez nie raz sie dostalo, wiec domy buduja
    rownie idioci, albo tylko pisza ze buduja? :-)

    Pozdro.. TK

  • 119. Data: 2009-04-03 18:05:06
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Krzemo wrote:

    > Zdjęcia z zawilgoconym murem jest najprawdopodobniej zrobione w
    > ZWYKŁYM domu. Ja w swoim starym mieszkaniu (ZWYKŁYM) też miałem
    > zawilgocone w tych miejscach i tam pleśń się pojawiła. I jak przyszedł
    > fachowiec, rozgrzebał w tym miejscu ,to powiedział że co prawda pianka
    > jest, ale brak uszczelnienia paroszczelnego (tylko zakitowane
    > tynkiem). Teraz już nie pozwalam montować okien bez tych izolacji
    > (3i). Jak robić to dobrze, a nie lut-glut i trzyma się na słowo
    > honoru.

    Bo jak się okno trzyma tylko na piance to się tak kończy,
    okno musi być dobrze zamocowane a pianka jest tylko wypełnieniem i
    uszczelnieniem, wtedy się nie 'wyrobi' z czasem od ruchu okna i będzie
    trzymała. Poza tym można zawsze styk okna i tynku pociągnąć akrylem jako
    dodatkowe uszcelnienie.
    W bloku gdzie jeszcze mieszkam też jakiś 'fachman' wymieniał okna
    poprzedniemu właścicielowi tak że brakuje pianki, tam dopiero 'ciągnie'
    od okna, gdzie się dało to uzupełniłem a reszta trudno muszę to jakoś
    jeszce przeżyć, potem będzie się martwił następny włąściciel :)

    --
    -----
    Pozdr

  • 120. Data: 2009-04-03 19:17:44
    Od: a...@g...com

    On 3 Kwi, 15:52, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

    > Thyssen Prestige chyba

    I jeszcze napisz w ktorych konkretnie oknach (i jakich rozmiarow) i co
    konkretnie Ci sie stalo ? Ze ciagnie, czy wylaza poczatki grzyba ?
    Ja mimo wszystko uwazam, ze to nie jest wina samej pianki - setki
    tysiecy okien nie moze sie mylic :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.