  • 101. Data: 2009-04-03 11:22:24
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    <a...@g...com> wrote in message
    news:acd13c30-a7e2-4778-9aaf-691b98a9981b@z1g2000yqn
    .googlegroups.com...

    >Nie pomyslales, ze Twoje problemy wynikaja ze zlej jakosci okien ?

    Ja mam okna dobre, wszystko zostało od nowa zrobione u mnie i nie mam
    uczucia ruchów membrany głośnika przy silnych podmuchach wiatru, bo mam dużo
    kotew.
    Ale piana się wzruszyła. Gdybym miał mniej kotew to te okna by były bardziej
    rozruszane po ostatnich wiatrach.

  • 102. Data: 2009-04-03 11:28:11
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > http://oknotest.pl/pl/monta__okien___jak_zrobi__to_p
    oprawnie.php

    Ten tekst jest porażający.

    adam pruj pianę

  • 103. Data: 2009-04-03 11:32:16
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...

    >nikt o nawiewnikach ani wentylacji też nie słyszał. Okna były tylko w
    >wersji nieszczelnej i już. A grzyb na ścianie też często i się tym
    >nikt nie przejmował. Ot takie czasy były....

    Kiedyś było ogólne dziadostwo.
    Kiedyś auta smrodziły, aż duszno sie robiło jadąc za Żukiem, poduszek
    powietrznych nie było, a i ja pamiętam czasy kiedy nie trzeba było zapinac
    pasów, później wprowadzono przepis, że za miastem tylko ale w mieście dalej
    pasy nie obowiązywały.
    Pewnie powiecie, że było mniej wypadków niż teraz hahaha :-)

  • 104. Data: 2009-04-03 11:33:44
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    <a...@g...com> wrote in message
    g.googlegroups.com...

    >NIE BEDE MIAL FIRANEK !! ;))))

    Hehehe pruj tą pianę jak jeszcze masz możliwość. Teraz ją masz, za kilka dni
    nie będziesz jej miał.

  • 105. Data: 2009-04-03 11:36:09
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 3 Kwi, 08:06, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > news:cf1ab3eb-f527-Przystając na bylejakość montażu promujemy i propagujemy
    > tą
    > bylejakość. I ma ona się dobrze....
    > ;-)
    > Tragizujmy !!!
    > ;-)

    > http://oknotest.pl/pl/monta__okien___jak_zrobi__to_p
    oprawnie.php

    > Poczytaj uważnie ...tam też jest opisane dlaczego sprzedawcy i
    > producenci nie propagują prawidłowego montażu okien ... chodzi o
    > KASĘ....
    >
    > Ale z reguły sprzedawca za to nie płaci.

    Sprzedawca nie - ale klient. A ten wybierze tą firmę która będzie
    tańsza ... a i sprzedawca nie jest zainteresowany w proponowaniu
    bardziej kłopotliwym montażu .... więcej zarobić i się nie narobić-
    oto jego dewiza
    ;-)

  • 106. Data: 2009-04-03 12:25:26
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

> [...]
    >tańsza ... a i sprzedawca nie jest zainteresowany w proponowaniu
    >bardziej kłopotliwym montażu .... więcej zarobić i się nie narobić-

    Na pohybel montażystom okien :-)
    Mnie zapianowali mimo, że mam dużo kotew (co 25 cm) ale później akrylowali
    styk okna i tynku/płyt KG i ten akryl włąśnie wypada już. Za pewien czas
    zanosi się na remont.
    Tak więc nie dajcie się oszukiwać przy montażu okien.

  • 107. Data: 2009-04-03 13:23:34
    Od: a...@g...com

    On 3 Kwi, 13:22, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

    > Ja mam okna dobre

    A tak troche konkretniej - producent profilu i model ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 108. Data: 2009-04-03 13:32:17
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Maniek4 , dzięki za słowa otuchy, czytając posty narasta we mnie złosć i
    > jutro powyrywam te okan , niech jeszcze raz wstawiają ;-))

    Na drugi raz 3x zastanów się zanim się czymś pochwalisz ;-))
    Pytać lepiej jest przed, przypilnować, a potem już MUSI być dobrze ;-) i
    lepiej temat omijać z daleka bo po co prowokować wątpliwości ;-)

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 109. Data: 2009-04-03 13:52:53
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    <a...@g...com> wrote in message
    p.googlegroups.com...

    > A tak troche konkretniej - producent profilu i model ?

    Thyssen Prestige chyba

  • 110. Data: 2009-04-03 13:54:05
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "e-kran" <e...@o...pl> wrote in message

    > Na drugi raz 3x zastanów się zanim się czymś pochwalisz ;-))
    > Pytać lepiej jest przed, przypilnować, a potem już MUSI być dobrze ;-) i
    > lepiej temat omijać z daleka bo po co prowokować wątpliwości ;-)

    Jeszcze wyjdzie, że wkładki zbrojące/usztywniające mają nie takie :-)