  • Data: 2009-06-18 15:10:38
    Temat: dom szkieletowy z żelbetonu
    Od: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem na etapie wyboru projektu domu i wszystkiego z tym zwiazanego, jak i
    również z technologią budowy domu. Jestem w chwili obecnej mało zorientowany
    w sposobach budowania. Wpadł mi do głowy pomysł, aby budować dom w
    konstrukcji szkieletowej żelbetonowej, tzn zrobić ogólny szkielet domu ze
    słupów żelbetowych a pomiedzy słupami wypełnić cegłami, bloczkami. Wydaje mi
    się że zaletami takiego rozwiązania będą: mniejsze, lżejsze fundamenty
    (jedynie w miejscach gdzie będą stały słupy, fundament byłby większy), oraz
    łatwość póżniejszej przebudowy scian. Zapewne znajdą się też inne zalety o
    których póki co niewiem. Mam związku z tym pytanie, jakie mogą być inne
    zalety, oraz przedewszystkim wady takiego rozwiazania. I czy kosztowo
    wyjdzie taniej czy drożej.

    Z góry dziękuję za obiektywne i sensowne wypowiedzi.
    Krzysztof