  • Data: 2009-03-19 18:48:50
    Temat: Gipso-karton nietypowo...
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Jest sobie chata, zwykły taki domek letniskowy, mały i drewniany. Na górze są
    dwa pokoje a dach stromy (45 stopni). Jeden pokój obiłem boazerią a drugiego to
    mi się po prostu nie chce obijać (starość i kryzys). Idzie tam po prostu
    wstawić G-K? Parę razy stawiałem G-K, ale nigdy pod takim kątem, nie zleci to
    komuś na łeb w czasie potężnych wiatrów? Może jakąś listwę trzeba dać wzdłuż?

    Druga sprawa: jak to się zachowa w zmiennych warunkach atmosferycznych? Jest
    się czego bać? Chata jest ogrzewana okazjonalnie, większoś czasu stoi pusta, to
    zwykły kanadyjczyk. Ocieploma wełną, mrozy i wiatry bywają potworne, w lato
    upały jak cholera. Ćwiczył ktoś już taki temat? Czy jednak pozostać przy
    boazerii? :(

    Pozdrawiam

    Czapla