  • 411. Data: 2016-02-09 17:44:36
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 10:00:06 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    kredytow, wprowadzily >mase dodatkowych oplat, znikaja darmowe bankomaty >etc :-)
    zlecać swoim działom marketingu tworzenie innych wytłumaczeń.
    10%, opłaty od płatnościami kartami tez ograniczono więc naturalnym było że wzrosną
    marże, skończą się darmowe konta, karty i znikną inne bonusy.

    > O tym specjalisci mowili glosno od roku jak pamietam. Zwlaszcza o
    > oplatach za operacje bankowe i prowadzenie rachunkow. Moim zdaniem nie
    > bez znaczenie bylo i jest przekonywanie ludzi do poslugiwania sie
    > kartami. Nic prostszego jak je teraz bankowo "opodatkowac" i miec kase
    > nawet z tych co po kredyt do banku nigdy nie przyjda. No ale jest okazja
    > dokopac rzedowi? Jest.

    http://biznes.pl/magazyny/finanse/pietraszkiewicz-po
    dwyzki-w-bankach-byly-uzasadnione/x4nvww

  • 412. Data: 2016-02-09 21:20:54
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2016-02-07 o 18:11, Budyń pisze:

    > Gdyby tak sie stało bede protestowal razem z wami. Na razie ubity
    > jest trybunal ktory był obsadzony przez po - i ktorego prezes nawet
    > nie próbowal byc neutralny. Wiadomo bylo ze bedzie niedemokratycznie

    http://blogobywatelskiegorozwoju.pl/kto-wybieral-sed
    ziow-trybunalu-konstytucyjnego/

    --
    "Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
    swoje życie szaleństwu."

  • 413. Data: 2016-02-09 22:14:24
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 21:20:56 UTC+1 użytkownik ikka napisał:

    > http://blogobywatelskiegorozwoju.pl/kto-wybieral-sed
    ziow-trybunalu-konstytucyjnego/

    ikka, ja juz nie pamietam szczegółów ale mam niejasne wrazenie ze nasza ostatnia
    dyskusja skonczyla sie twoją kompromitacją, źle kojarze?
    Dasz rade przeczytac wiecej niż akapit? Jakas straszna intelektualna zapasc w necie
    panuje, jesli tekst jest dłuższy niz podpis pod memem to czyta go tylko nikły procent
    czytaczy. W temacie TK polecam to:
    http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news-d
    ogadajcie-sie-z-tym-trybunalem,nId,2022812

    bo wnioski z twojego linka:
    "3) Brak współpracy Klubu PiS przy proponowaniu kandydatów na sędziów TK."
    sugeruje ze sedziowie byli nominowani przez uklad, pis nie bral w tym udzialu, i
    racjonalne jest oczekiwanie ze owi sędziowie będa glosowac jak układ oczekuje.

    b.

  • 414. Data: 2016-02-09 23:57:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    racjonalne jest oczekiwanie ze owi sędziowie będa glosowac jak układ oczekuje.

    a) sędziowie byli wybierani przez PiS co latwo sprawdzić w wynikach
    głosowań
    b) tylko PiS uważa, ze sędziowie maja orzekać jak im partia każe

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 415. Data: 2016-02-10 00:10:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 lutego 2016 18:11:49 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    mozna załatwic jedną ustawą. Stabilnej gospodarki nie było - a protest przeciw pisowi
    odbywa sie pod haslem "by bylo jak dawniej" a nie "uprosccie podatki".

    > ogólnie rzecz biorąc -zgoda. Tylko wobec tego ze szanse stabilizcji sa prawie
    zerowe - no to trzeba demografie stuknąc inaczej.

    https://www.facebook.com/KlubPoselskiKukiz15/videos/
    440403859495204/

    Bardzo madrze gada ten grubasek :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 416. Data: 2016-02-10 08:09:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 10 lutego 2016 00:11:00 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    pisowi odbywa sie pod haslem "by bylo jak dawniej" a nie "uprosccie podatki".

    zerowe - no to trzeba demografie stuknąc inaczej.

    nawiązał do okrągłego stołu - koszulke mial symboliczną. I nic nie wyjasnił a tylko
    pitolił o tym podręczniku - a byla piekna okazja o tym powiedziec.
    Widzi potrzebe pobudzenia demografii ale nie poprze, bo lepiej jest zdjąc klin
    podatkowy. Jasne ze lepiej - tylko co z tego.
    Baby z targu by sobie lepiej poradzily w tym sejmie. Czy cholera tylko mnie przyszło
    do głowy ze mozna bylo cos utargowac? Np kukiz poprze pis pod warunkiem ze ten
    zmniejszy sie klin podatkowy -na początek chociazby tylko dla tych którym sie urodzi
    dziecko.
    A tak to zabetonują i nie popuszczą ani centymetra...

    b.

  • 417. Data: 2016-02-10 12:22:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 10 lutego 2016 08:09:41 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Widzi potrzebe pobudzenia demografii ale nie poprze, bo lepiej jest zdjąc klin
    podatkowy. Jasne ze lepiej - tylko co z tego.

    No jak to co - po to jest ta mownica zeby przekazac innym swoje mysli i
    wywolac dyskusje.

> [...]
    ten zmniejszy sie klin podatkowy -na początek chociazby tylko dla tych którym sie

    Czyli maja poprzec cos, co wedlug nich jest zle w zamian za jakies obietnice?
    Przypominam, ze mowimy o gotowej ustawie ktora ma wejsc w zycie lada dzien.
    Skoro im sie nie podoba, to jej nie popra - moga jedynie zaproponowac cos
    innego w zamian. Zupelnie nie rozumiem Twojego toku myslenia. PIS juz nie chce
    zadnych istotnych zmian w ustawe wprowadzac, a skoro ta jest zla to ja trzeba
    wyrzucic do kosza i napisac nowa.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 418. Data: 2016-02-10 12:58:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 10 lutego 2016 12:22:11 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > zadnych istotnych zmian w ustawe wprowadzac, a skoro ta jest zla to ja trzeba

    pis sobie przegłosuje co zechce, a kukiz sobie przegłosuje... nic.

    ty zdaje sie biznesmen jestes? prowadzisz negocjacje z partnerami biznesowymi czy
    wychodzisz jesli tylko wychodzi ze po twojej myśli nie bedzie 100% twoich pomysłów?
    Zapewne nie.

    Przeciez na tym zwykłe kompromisy polegają, ja tobie cos, ty mi cos. Kukiz powinien
    pojsc do kaczora byc moze nawet z propozycją formalnej koalicji i popieranie pomysłów
    pisu nawet tych które mu sie nie podobają. A w zamian zażądac jakis ustępstw np w
    sprawie JOWów i klina.
    Na dzis bedąc w sejmie załatwi 0 waznych dla siebie spraw. Gdyby ugiął nieco kark to
    załatwiłby kilka.

    b.

  • 419. Data: 2016-02-10 13:15:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 10 lutego 2016 12:58:52 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > pis sobie przegłosuje co zechce, a kukiz sobie przegłosuje... nic.

    No wlasnie.

    > ty zdaje sie biznesmen jestes? prowadzisz negocjacje z partnerami biznesowymi czy
    wychodzisz jesli tylko wychodzi ze po twojej myśli nie bedzie 100% twoich pomysłów?
    Zapewne nie.

    Dyskusja na mownicy to wlasnie sa negocjacje :) Przeciez facet nie wyszedl
    z sali sejmowej tylko dyskutuje. Co wiecej ma zrobic skoro pis i tak zrobi
    co zechce sam? :-)

    > Przeciez na tym zwykłe kompromisy polegają, ja tobie cos, ty mi cos. Kukiz powinien
    pojsc do kaczora byc moze nawet z propozycją formalnej koalicji i popieranie pomysłów
    pisu nawet tych które mu sie nie podobają.

    Ale po co, skoro kaczor nie potrzebuje zadnej koalicji zeby rzadzic samemu:-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 420. Data: 2016-02-11 18:20:27
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 22:14, Budyń pisze:

    ziow-trybunalu-konstytucyjnego/

    > ikka, ja juz nie pamietam szczegółów ale mam niejasne wrazenie ze
    > nasza ostatnia dyskusja skonczyla sie twoją kompromitacją, źle

    raczej twoją misiu :)

> [...]
    > nominowani przez uklad, pis nie bral w tym udzialu, i racjonalne jest
    > oczekiwanie ze owi sędziowie będa glosowac jak układ oczekuje.

    Doczytaj dokładniej.