  • Data: 2009-06-01 20:17:28
    Temat: Re: Blat kuchenny z granitu
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wartooo ;-)
    >
    > Ciężkie, błyszczące, zimne i niemiłe w dotyku, gama dostępnych kolorów
    > zdecydowanie nie mieści się w moim pojęciu kuchennej estetyki.
    > Ale ja jestem użytkownikem blatu tylko z doskoku, więc się pewnie
    > nie znam :)
    >
    > T.
    Hmm, jak zobaczyłem płyty u kamieniarza, to naprawdę jest z czego wybrać.A jak nie ma
    to sprowadzą.
    Jak wam rozwiązali problem dziury pod zlew?
    Mówią,że to kłopot, bo długa płyta najczęściej chętnie pęka w tym miejscu- w czasie
    transportu,
    układania i innych takich.Oni wolą ją podzielić na kawałki.
    \R.