  • Data: 2010-07-26 07:14:34
    Temat: Re: Boiler czy wymiennik ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości news:279d16dd-3e4c-4c13-a36c-

    > Każe zakupić wymiennik dwupłaszczowy 100L z możliwością montażu
    > grzałki:

    > http://www.elektromet.com.pl/wymienniki-dwuplaszczow
    e/

    > Dlatego Elektromet bo inwestor ma dobry "dostęp" do tych produktów ...

    Daruj sobie Elektrometa, zwłaszcza płaszczowego jeżeli za 4-5 lat nie chcesz
    wymieniać bojlera na nowy.
    Tyle czasu z mojego doświadczenia one wytrzymują.

    P.S. Co do zakupu to chyba pisząc "inwestor" miałeś na myśli developera ?
    Inwestorem to jesteś Ty.
    Co zaś się tyczy łatwego dostępu to obecnie każdy produkt jest jednakowo
    łatwo dostępny. Developerzy z reguły pchają te produkty, na których mają
    najlepsze przebitki. Nie daj się "wydmuchać" :)