eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Date: Fri, 7 Aug 2015 10:26:55 +0200
    <e...@g...com>
    <mpsg40$gcn$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mpshae$hj7$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mpss0f$sjn$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mpv3pk$6l8$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mpvqf1$tme$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>

    dyskusyjnych:8799a725-6192-45a4-9e8e-f27e6e7d74a3@go
    oglegroups.com...

    > uwazam ze tworzenie prawnej struktury przyzwalajacej na zlo - bez próby
    > jego likwidacji - jest złe.

    Dalej powtarzasz manipulację - jakoby ta ustawa coś _tworzyła_ "strukturę
    pozwalającą na zło".
    Tę sytuację stworzyła konstytucja i wynikająca z niej zasada co nie jest
    zabronione jest dozwolone. Ustawa tę samowolkę _ogranicza_.

    > i gdyby byla kolejnym etapem gdzie sprobowano zlo zlikwidowac bylaby
    > akceptowalna. Ale to bylo poddanie sie złu bez walki.

    Jakie poddanie?
    Poddanie to było gdy przez lata jedni i drudzy nic nie robili.
    Ktoś w końcu się za to zabrał i ograniczył.

    zieli-ksiezy-wielu-jest-oburzonych-to-przeszkadza-w-
    duszpasterstwie

    > siegnij moze po jakies inne zrodlo - portal lisa z zalozenia ma intencje
    > przywalic kosciolowi wiec jest slabym materialem do dyskusji.

    Nie wiem, czyj jest ten portal ale jako pierwszy wyskoczył w google i
    linkuje do artykułu GW gdzie masz podane wypowiedzi księży. Nie sądzę by ND
    czy inna prawicowa gazeta publikowali wypowiedzi księży którzy bronią
    Komorowskiego.

    > moze tak bylo - to nie zmienia istoty.

    Pokazuje że obecnie działanie jednego biskupa jest precedensowe co pozwala
    sądzić że może się "pomylił" bo gdyby taka była doktryna KK to biskupi
    konsekwentnie za każdym razem w podobnej sytuacji by o tym przypominali.

    > Moze kk dojrzal do walki - widac juz ze odpuszczenie i luzowanie doktryn
    > powoduje upadek. Podobno w katolickiej irlandii 80% katechetów jest
    > niewierzaca. Nie dziwi wiec ze w referendum
    > glosowali nie po katolicku. To nie jest droga ktora nalezy nasladowac.

    To herezja. Kościół (katolicki) od "walki" i "nawracania mieczem" odszedł
    setki lat temu.

    A co do wiary to jak to było? "Gdybym wiarę tak maleńką miał jak ziarenko
    gorczycy jest powiedziałbym tej gurze przenieś się...".
    Jeśli ta Irlandia jest tak samo katolicka jak Polska to mnie to nie dziwi. U
    nas też niby ponad 90% katolików a w praktyce do kościoła chodzi połowa, do
    komunii jeszcze mniej a nawet ci co chodzą to najczęściej nie wiedzą po co.
    O tym żeby żyć wiarą a więc i miłością bliźniego najczęściej w ogóle nie mam
    mowy.

    > jakie gw? Masz wdrukowane GW bo o tym piszesz nawet gdy przytaczasz lisa
    > :-)))

    Na dole tego artykułu masz linka do źródła którym jest GW.

    Pozdrawiam
    Ergie