eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-19 15:56:56
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 19 sierpnia 2015 15:03:03 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Sęk w tym że różnimy się w ocenie stanu faktycznego Ty uważasz że biologia
    > twierdzi że dwie połączone komórki to już człowiek, ja uważam że biologia
    > wcale tak nie twierdzi choć ja tak twierdzę.

    no to chyba łatwo mozesz sprawdzic -zadzwon do weterynarza, spytaj co biologia mowi
    w temacie, zajrzyj do ksiazek :) Nauka nie jest spod lady, z tym sie mozna zapoznac.
    A tu zajrzyj jeszcze http://www.fronda.pl/a/terlikowski-to-nie-teologia-a
    le-biologia-sklania-do-obrony-zycia,55642.html

    > O ile popieram szerzenie wiedzy biologicznej o tyle nie popieram szerzenia
    > moich przekonań - bo niby w imię czego?

    to inny temat ale czemu mialbys nie popierac swoich slusznych przekonan? Jesli sa
    sluszne, spoleczenstwo na tym skorzysta to czemu nie. Narzucac - co innego, ale
    przekonywac -czemu nie.

    > Nie działa zawsze - tak samo jak jazda bez pasów - nie zawsze doprowadzi do
    > śmierci bo nie zawsze będzie wypadek, ale jednak jako społeczeństwo zgadzamy
    > się na karanie za jazdę bez pasów.

    co znaczy -nie dziala zawsze? Nie masz zadnych dowodow ze dziala w ogole. Uszkodzenia
    plodu pozniej -owszem. Ale dopóki nie ma wspolnego ukladu krwionosnego to nie ma
    niebezpieczenstwa zatrucia alkoholem.

    > Skoro o czymś nie wie to nie może tego wziąć pod uwagę w procesie świadomego
    > podejmowania decyzji więc wtedy co najwyżej moglibyśmy mówić o przypadkowym
    > zabiciu -> strzelanie na ślepo.

    czy zabicie przy strzelaniu na slepo ale z celem zamordowania przestaje byc
    morderstwem a staje sie przypadkowym zabiciem? Slaba ta koncepcja.

    Sam fakt takiego strzelania jest zły - ale
    > nie jest to to samo co celowa egzekucja.

    aha, wystarczy kilka razy nie trafic aby nie nazwac celową egzekucją a zapewne
    wypadkiem :-)

    > Cieszę się że dostrzegasz absurdalność. Tak ja też się zgadzam ze taka
    > ingerencja w wolność matki byłaby zbyt wygórowana choć potencjalnie
    > uratowałaby kilka istnień ludzkich rocznie.
    >
    > A teraz wyobraź sobie że dla kogoś innego zbyt wygórowaną ingerencją w
    > wolność kobiety jest zakaz aborcji gdy dziecko jest wynikiem gwałtu.
    > Dostrzegasz już że to czy coś jest zbyt wygórowane to ocena _subiektywna_?

    dostrzegam absurdalnosc przykładów. Zestawiasz probe celowego morderstwa z
    przypadkowym a bardzo malo prawdopodobnym wypadkiem. Smieci na wejsci -smieci , owe
    wnioski, na wyjsciu :)

    b.